red-tears-of-helpless-animals

    • 28
    • from Kirchberg ( i minne troim inre guete schöne Welt)
    • 1'164 Profile visits
    • Registered since 31.07.05
    Also....als erschts... mal e klins Gedischt...
    Mal ganz gnau gitsna n Huuuuuuufe meeh sottigi...:-D

    +++AlLeS WaS WiR UnS ErSeHnEn, iSt LeBeN Zu KöNnEn, DoCh Zu GlEiCh iSt eS AuCh DaS, WoVoR WiR UnS Am mEiStEn FüRcHtEn+++

    Silvan-- Buah shazz... muas gaar nit lang übberlegge wie und was das iich schriibe söll...hehe..... lieb di eifach soooo abartig... meh alls alles..... bi jenshtes frooh das iich diich kenneglernt han... danke füa alles.... *stürma-knutsha* lüb disch......

    Vera-mausi-- Dooo hette mer di zwet helfti vo minre Wetl.. au du bisch wasganzz bsunders... womer eifach nu dör dankbar si das mer di kent... und das bini... Au wenns sicher nid liecht häsch mit mer wil i di niemalz verlüüre....*ganzz-shöner-knuddlalaarm*

    Rebecca-mis-sternli-- Hei klini, au wenn mer ois soooo selte xeend.... bscih en mega schazz...mer wöör nid denkke das mer im chat so ne hammerfrau finde kan.... Bittebitte vergiss mi ned.... Han di unendli liap...
    *schmAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAz* bis gliiii

    Michilein-- Hei danke das du mi dur di letschte schuelziit so liap begleitet häsch. Han dich so gern bekoo, will derfüür soorge das mer ois ima ma wider xend, u weni mal noie Haarö brauke, kumi zu der....:-D *knuttlküzzli*

    +++++Fly through tha dark night,
    its to dark to see all the painful faces,
    to dark to see all the tears in the eyes
    of animals +++++

    *musig-in-mich-saug*

    Durch meine Haare weht der Wind, meine Augen glänzen. Ich halte meine Arme ausgestreckt, stehe auf einer Klippe. Eine Kleine berührung, ein kleiner stoss....ich würde Fallen, wäre tot, doch es ist noch zu früh. Ich suche, suche nach erfüllung, suche nach Liebe.. aber finde ich was ich suche?? Die Suche und die Ahnungslosigkeit ist die Erfüllung des Lebens.....
    ?!?

    *nach-den-sternen-greif*

    Jaa wenn er bogg hend....schriiipat mer:-D...
    wöööa mich froie...





    Friends