libertinette

    • 28
    • from arcady
    • 769 Profile visits
    • Registered since 27.04.05
    ...if you get tired of hanging around
    pick up a guitar and spin a web of sound
    then you could be strung out all day
    with your lovers and clowns
    but now I find myself just hanging around...

    ...a problem, becomes a problem
    when you let down your friends
    when you let down the people
    when you let down yourself
    Oh, and only fools, vultures and undertakers
    will have any time for you...

    (ich bin ein mädchen, das sich zwar nicht ausschliesslich, aber doch vorallem für die musik interessiert. und wer den wunderschönen pete und carl mit der guten frisur noch nie gehört/gesehen/zu ihrer musik getanzt hat, ist selber schuld. des weiteren interessieren mich
    bright eyes...babyshambles..belle and sebastian...oasis...the verve...son,ambulance...stereo total...david bowie (hunky dory)... tocotronic...elvis costello...adam green...moldy peaches....tracy chapman...the beatles...the velvet underground...the doors...tom waits...the white stripes...neil young...beck...the vines...patty smith...pj harvey...und mehr mag ich nicht mehr schreiben, denn es ist schon spät. wer versucht in meinem musikgeschmack regelmässigkeiten zu erkennen, geschweige denn mir ein mail schreibt mit intelligenten sachen wie ...das könnte dir gefallen... oder ähnlichem, wird nicht allzu viel zu erwarten haben. das soll jetzt nicht abschreckend wirken.)

    we might die from medication but we sure killed all the pain.

    ich grüsse mein dirty small town girl und libertinette claudia und frage mich traurig:
    what became of the likely lads?

    tschau folks